söndag 16 augusti 2015

Kanske blev ett glas för mycket

Söndag och soffläge. Blev spontant lite festande igår hemma hos Martin med ett skönt gäng. Klunkade ju Jäger för att lindra mitt halsont och det resulterade i att jag blev lite berusad som i sin tur resulterade i att det blev fest, haha. Däckade innan tolv och har en fet minneslucka på flera timmar. Har fått höra en del av vad jag sagt och gjort idag, typ vägrat sova, gnällt på Felix, blivit inburen från bilen för att jag inte kunnat gå osv.
Jag brukar aldrig bli så dragen nuförtiden och minns inte senast det hände men tydligen var det dags igår igen då. Haha, orkar inte.

Förkylningen är iallafall ett litet snäpp bättre idag så ska kriga mig upp till jobbet imorgon och hoppas att jag inte känner mig så dålig att jag måste åka hem. Pga förkylningen så har min ätarplan lagts på is också (har fått leva på te, glass och halstabletter) så ska köra igång med den imorgon igen och ligga i för att få i mig alla mål och få till ett regelbundet ätande. Får se om jag ska dokumentera någon dag här senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)