torsdag 20 augusti 2015

Det går i hundraåttio

Då var tredje inskolningsdagen på Näset gjord. Har blivit riktigt dåligt med uppdatering här sen i måndags men har lagt allt krut på jobb och sömn och har knappt haft tid till annat, hehe.

Imorgon ska jag till Näset i två och en halv timme på morgonen för att se morgonrutinerna (06.30 - 09.00) och mellan klockan två och sex ska jag och syrran agera telefonister på LA Takvård samtidigt som vi sköter städningen. 
Har verkligen blivit bombarderad med nya arbetsuppgifter och ställen på senaste tiden. Nästan så man glömmer bort att andas, haha. Nejdå, det ska bli kul, men efter imorgon ska jag ta mig en välförtjänt lång och lat helg. Det är jag värd!

1 kommentar:

  1. Du är verkligen värd helg!!

    sv: Tack det har jag haft :)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)