söndag 23 augusti 2015

Dags att stressa ner

Vilket väder vi har! Eftersom jag jobbat hela veckan har jag dock inte hunnit njuta riktigt av det. Har försökt att vila och bara lata mig nu under helgen men hela min kropp är i uppror och vill stressa vidare. Så frustrerande. Går runt och nojar och är nervös för att jag ska jobba min första natt fredag till lördag, ensam dessutom. Så onödigt att noja över det nu men kan inte släppa det riktigt. Vill så gärna att allt ska gå bra (vilket det förmodligen gör också) och är lite på helspänn. Tänk om jag glömmer något viktigt och blablabla. LUGNA NER DIG NU. Haha.

Nu väntar jag på att maten ska bli klar. Felix håller på och gör kycklingtacos och jag står för efterrätten vilket blir en snabb pannacotta. Ska verkligen försöka stressa ner och andas, äta mitt helggodis och köra på med ordentlig mat och regelbundenhet nästa vecka igen. Denna vecka gick riktigt bra faktiskt och jag känner att det går framåt vilket är otroligt skönt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)