torsdag 27 augusti 2015

Delegering och ny telefon

Lugn men tyvärr grå och regnig dag. Har pluggat lite delegering och efter det åkt till vårdcentralen och gjort ett prov på det, vilket var mycket enklare än jag trodde. Så nu har jag fått min första delegering efter att jag blev klar undersköterska i juni! Ska bli kul att få handskas med medicinering och få göra saker som undersköterska och inte bara handledare.

Annars har jag tagit det lugnt, sett lite dokumentärer och tömt telefonen på alla bilder. Min nya telefon ligger på Ica och väntar på mig. Ska bli så skönt att slippa denna segpropp till telefon!

Två bilder från min telefon. Min finaste Bus.

6 kommentarer:

  1. Regnar här med..

    sv: Ja väldigt jobbigt faktiskt. Mina fransar måste vara väldigt svaga eftersom dom gick av..

    SvaraRadera
  2. Så söt! Kul med en ny telefon :)

    SvaraRadera
  3. Skönt med ny telefon!

    SvaraRadera
  4. nej men vilken söt liten hund :D

    sv: tack sötis :D

    SvaraRadera
  5. sv: eller hur han är helt underbar den lilla sötisen, Porthos heter han :) min brors katt :)

    ja :D vilken ras?

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)