lördag 1 augusti 2015

Första augusti

Hallå vänner. Varit lite dålig uppdatering från min sida denna vecka. Jobbat måndag till fredag, gått från noll till hundra, så har inte haft tid och ork att blogga utan har lagt all kraft på jobbet och rutiner.

Nu är jag ledig tills på måndag iallafall. Gårdagen bestod av bland annat lite drinkar på kvällen och en minigolfrunda med Jonna, Piini och Samuel. Mycket kul!

Idag är det lördag och redan första augusti. Trots att jag haft en riktigt jobbig start på året så tycker jag att det har gått extremt fort. Nu gäller det att fortsätta kriga med jobb och försöka planera in höstens plugg. Tror inte att jag kommer in på socionom men isåfall ska jag ta upp kampen med att få läsa upp mina betyg igen. Ett rent helvete då alla vägrar ta emot mig men rätt ska vara rätt.


Hoppas ni får en fin lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)