fredag 7 augusti 2015

Helg och kräftdags

Då har ännu en jobbvecka gått. Den här veckan har jag mestadels varit i köket och haft bakning med brukarna på schemat, men det har bara varit ännu roligare!

Är trots det tacksam över att det är helg då jag behöver ta igen en hel massa sömn. Vet inte hur mycket det blir dock då det är kräfttagning ikväll fram till imorgon bitti och på söndag lär jag gå upp tidigt och följa en föreläsning som jag lovat att se. Det gäller en jobbförfrågan men känner mig rätt säker på att jag kommer tacka nej.

Nu har jag precis inlett helgen med en drink och om några timmar far vi till Flosjön och grejar med kräftorna. Kommer bli supermysigt som vanligt!


Detta är världens fräschaste drink, även för mig som egentligen hatar vin. Mimosa heter den. Bara att fylla ett glas med Mia (vitt mousserande vin) och addera en skvätt apelsinjuice. Lovar att det är hundra gånger godare än det låter!

1 kommentar:

  1. låter som en god drink :)

    sv: haha :D då har kag lyckats :D

    :D Ja vad kul!

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)