lördag 29 augusti 2015

Lite mer än två år i frisyrer

Knåpade ihop ett litet kollage för nån dag sen med några Instagram-bilder på mina olika frisyrer jag haft de senaste åren. Som ni ser så är jag väldigt rastlös och älskar att experimentera. I grunden är jag ljusblond och har lite ostyriga vågor. Min naturliga färg är lite lite mörkare än de två bilderna längst ner som visar ungefär hur det ser ut idag, förutom att det vuxit sig lite längre. Håller på att spara ut det och ska försöka få det så långt som möjligt men det brukar vilja stanna i växten vid den längden jag har på första bilden. Har både haft brunt, rakt, lockigt, brunt solblekt, löshår (bild nummer fyra), en frisyr med en kortare och en längre del, pojkkort, ja, typ allt.

Vilken frisyr tycker ni var snyggast / passar mig bäst?

6 kommentarer:

  1. tycker dt bruna lockiga på första bilden va jätte fint! Men du passar väldigt bra i blont också :)

    sv: okej :D

    SvaraRadera
  2. Tycker alla är sjukt snygga!

    SvaraRadera
  3. Vad kul att se :D Du passar i både ljust & mörkt :)

    SvaraRadera
  4. Kul med förändringar! Jag tycker att du passade riktigt bra i bild 2!

    SvaraRadera
  5. Vad många fina frisyrer du haft! Svårt att välja vilken jag tycker passar bäst.. :3 .)

    SvaraRadera
  6. Du passar i alla men bild nummer 2 på översta raden tyckte jag om :)

    sv: Ja det är så mysigt!
    Oj har du fått tillbaka ögonbrynen och fransarna nu? Hur lång tid tog det isåfall ungefär?

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)