tisdag 25 augusti 2015

Min dag

Idag är det min dag. Inatt när klockan slog 02:41 blev jag tjugotvå. Galet vad gammal man börjar bli. Kommer ihåg att jag hade min första åldersnoja när jag fyllde sexton. Har aldrig velat växa upp egentligen men det finns både för- och nackdelar med att vara just tjugotvå. Det är ju ganska amazing att få bestämma precis allt själv, att ha ett fantastiskt jobb och att försörja sig själv samtidigt som jag saknar att vara ung och dum och fri ibland, hehe.

Som sagt så jobbar jag 16:00 - 21:00 idag så firandet blir antingen imorgon eller på torsdag så tar vi Jesses (broder tuck) födelsedagsfirande samtidigt då han fyller 17 på fredag. Längtar efter prinsesstårta!

4 kommentarer:

  1. åh grattis!!!!

    sv: man lär sig :) jag har ju i försig spelat teater sen jag var 5 år så :P

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)