måndag 10 augusti 2015

Ny vecka

Varit full fart på mig denna måndag. Cyklade till kontoret och städade direkt efter frukost, har hjälpt Jonna att färga håret, ätit god mat (grillat) och nu har jag precis slängt ihop en citronsockerkaka för att Felix blev sugen på nåt och man är väl världens bästa flickvän, hehe.

Maten då? Jag känner att jag är på gång men är inte riktigt där ännu. Försöker att inte ha för höga krav på mig själv och låta det ta tid att komma in i de nya rutinerna. Missade första mellanmålet när jag var och jobbade och efter det har jag stressat runt så får ta igen det och äta något rejälare nu och tillåta mig själv att släppa alla krav.

Hoppas ni har fått en fin start på veckan!


En av helgens goda middagar som avnjöts tillsammans med Felix, Anton och Bosse.

4 kommentarer:

  1. Lät som du haft det riktigt bra :) Lät gott med citronsockerkaka :D

    SvaraRadera
  2. åh kräfta?
    så gott med sockerkaka ju :D

    sv: tack :D

    SvaraRadera
  3. Du har hunnit med mycket!!

    sv: Ja det har regnat nästan hela sommaren men nu senaste veckan har det vart jätte fint :)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)