lördag 26 september 2015

Det är en sån dag idag


Var ute på Liljan på oktoberfest igår med dessa två. Lillasyster och hennes stockholmska Samuel som ville uppleva Dalarnas bästa uteställe, hehe. Träffade på många härliga människor, dansade och var kvar tills vakterna sa åt oss att vi faktiskt fick lov att gå hem nu. P2:orna var kvällens signum.


Idag har jag vaknat tidigt (som alltid när man är lite bakis, varför?). Gått ut med bebisen och låtit han lukta på varenda grässtrå efter vägen. Sen har vi gosat i soffan lääänge han och jag. Tänker att det är minst lika gosigt som alla nyblivna mammor tycker det är att amma. Han är verkligen som mitt barn, haha. ♥ Nu har jag pizza i magen och jag och le familie har bunkrat upp med halva Icas godsaker ungefär. Det är helt enkelt en sån dag idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)