tisdag 15 september 2015

Roadtrip och läkarintyg

Så här mycket planerat har jag denna vecka:


Dvs typ ingenting. Följde därför med min kära vän Linda på en roadtrip till Västerås tidigt imorse där hon gjorde ett slutprov med hennes hund. Superduktiga var dom!

När vi kom tillbaka till Borlänge hängde vi en sväng innan det var dags för mig att pallra mig iväg till tåget och till psykiatern. Äntligen så har läkarintyget skickats in till Transportstyrelsen så jag kan börja övningsköra igen! Längtar tills godkännandet dimper ner i brevlådan. 

Ja, det mesta i livet är faktiskt rätt härligt just nu.

1 kommentar:

  1. vad kul med roadtrip och att du ska få intyg för övningskörning :D är det pga mediciner du behöver intyg?

    sv: Älskar de böckerna, de är sååå starka och bra :D

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)