tisdag 1 september 2015

Shoes x3

Vilken dubbel dag det har varit idag, känslomässigt. Dagen började bra, njutit av en långpromenad med lilla Bus och verkligen andats in frisk luft och lugn. Ibland behöver jag vara ensam och bara gå i mina egna tankar. Borde kanske göra det oftare när jag tänker efter.

När jag kom hem satte jag mig vid datorn och beställde hem inte bara ett utan tre (!) par skor från Skopunkten. Kände mig så värd det efter den senaste månaden av jobb, haha. Ett stort tecken på att jag mår bra är faktiskt när det kliar i fingrarna av sug att shoppa. Ett hypomaniskt drag kanske, men en skön känsla då jag inte varit intresserad av att handla på länge och finns inte en gnutta sug efter det alls brukar jag vara i en sämre period.

Blev ännu en långpromenad senare med mamma och Jolle. Köpte lite mellanmål tills imorgon då jag jobbar natt och har sett på ett avsnitt Breaking Bad i väntan på maten. Nånstans där emellan sjönk humöret, möjligtvis pga lågt blodsocker men också på att jag har så extremt svårt att koncentrera mig på saker om det är ljud runt omkring. Jag hatar det verkligen för i mitt tidiga liv har jag varit helt tvärtom. Har liksom kunnat somna på ett golv och sova i flera timmar med femtioelva skrikande barn i samma rum och nu kan jag knappt se på tv? What's wrong with me?! GAH.

Nåja. Nu ska den här grinskallen vila och hoppas på att det dåliga humöret snart går över, haha. Peace out.

3 kommentarer:

  1. så snygga skor ju :D

    sv: :D
    jag har också haft mörkt förut men är ljus nu och utväxten är mycket enklare nu som du säger :)

    SvaraRadera
  2. Har också sett ut tre par skor jag ska köpa på torsdag :D

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)