söndag 11 oktober 2015

Laddar om för ny vecka

Hallå vänner. Då har snart ännu en vecka nått sitt slut. Har varit mycket jobbiga och påfrestande saker de senaste dagarna så ska bli skönt med en liten nystart. Jobba, röra på mig och börja äta bättre igen. Är hemskt hur jag slarvat de senaste två veckorna med maten. När jag är stressad eller mår dåligt äter jag gärna med känslorna och det är nånting jag måste försöka jobba bort.

Men innan morgondagen ska jag ta farväl av mitt Pringles-rör framför premiären av Big Brother. Någon mer som ska se det? Nästa vecka spelar jag också in svaren till era frågor jag fått i frågestunden. Har ni något mer att ställa så hittar ni den här.

Fin söndagkväll på er!

6 kommentarer:

  1. Ja det blir bra med en ny vecka nu :) Köra på med ny energi! =)

    SvaraRadera
  2. Veckorna går så fort!

    sv: Super gulligt :)

    SvaraRadera
  3. Då var det måndag igen då :/. Haft en bra helg?

    SvaraRadera
  4. Jag har sett ditt mejl, tack! Jag skickar iväg paketet så fort jag kan :D


    Ps. Har en tävling på bloggen där man kan vinna massageolja genom att bara svara på tre enkla frågor :D Var gärna med :) Och ber om ursäkt om du fått denna infon innan! Kram!

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)