måndag 5 oktober 2015

Frågestund

Får en hel del frågor då och då, på bloggen, Facebook, sms, privata meddelanden och så vidare. Väldigt många anonyma också som är nyfikna eller har varit med om liknande händelser som mig i livet. Tänkte därför att det kanske vore passande med en frågestund. Mycket för att det är liknande frågor som kommer upp flera gånger och därför kan vara smart att ha samlade på ett och samma ställe, tänker jag. Antingen blir det här inlägget helt tyst och ingen har något på hjärtat och då är det så. Annars kan ni bomba på med allt ni undrar - I'm not shy eller tar illa upp - och så svarar jag i ett videoinlägg senare i veckan eller början på nästa beroende på hur många frågor det blir.

Ni bestämmer.
Kommentarsfältet är öppet för alla frågor!

9 kommentarer:

  1. jag tänker ställa en helt annan fråga :)
    Om du fick drömma helt fritt, vad skulle du vilja göra i framtiden? :)

    SvaraRadera
  2. Vad är det roligaste med att blogga?
    Vart ser du dig själv om 5-10 år :)

    SvaraRadera
  3. Vad är det roligaste med att blogga?


    Har en tävling på min blogg, skulle vara kul om du ville vara med :D

    SvaraRadera
  4. tror du på övernaturliga saker?

    Sv: sån är obehaglit när det händer =)

    SvaraRadera
  5. Vad fick dig att börja blogga? Vad/vem är din största inspirationskälla? Vad är dina mål med bloggen? Drömjobb? kram

    SvaraRadera
  6. Vilket är ditt drömyrke? Drömställe att bo på? :)

    SvaraRadera
  7. Svar: jag är inget sånt, jag har bara tur att få kontakt med spöken. Dom verkar gilla mig :). Ingen orsak alls.

    SvaraRadera
  8. Så himla roligt att du är med i tävlingen, lycka till :D

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)