lördag 24 oktober 2015

Högskoleprov nummer tre

Jaha, då har snart ännu en lördag passerat. Tillbringat hela dagen framför högskoleprovet som jag gjorde för tredje gången. Första gången jag skrev mådde jag skit, hade panikångestattacker typ dagligen och chansade på nästan allt. Fick ihop 81 poäng av 160. Andra gången i våras mådde jag lite bättre men det var fortfarande väldigt svajigt och då sänkte jag mig till 79 poäng.

Har precis rättat dagens prov och hamnade på 83 poäng. Sa till mig själv att om jag ligger kvar på samma som första gången eller högre så är jag nöjd men ändå sitter jag här och drunknar i besvikelse. Varför? Känner mig allmänt dålig och ointelligent trots att jag sa innan att jag skulle vara nöjd. Hatar den här känslan. Och så undrar jag hur sjutton jag kunde skriva så bra förra året vid den här tiden när jag mådde så himla dåligt? Kanske ska köra på depp-prov i framtiden.

Skämt åsido. Får helt enkelt hoppas på att alla andra skrev dåligt så jag höjer den totala poängen, haha. Hemsk jag ääääär.

Nu ska jag tröstäta godis och försöka förtränga den här dagen. Blä.


Dagens lunch: seafoodsallad på Kompis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)