måndag 26 oktober 2015

Ja eller nej?

Som jag skrev för två veckor sedan så började jag med ett nytt, lite bättre, ätande för att gå ner några trivselkilon i vikt. Min blogg har handlat en del om ätstörningar och det sista jag vill är att trigga någon så därför undrar jag om det här är något ni skulle vilja följa eller om det är bättre att låta bli och hålla hela processen för mig själv? Jag hade gärna velat belysa vikten av ätande och träning åt båda håll men vet inte riktigt om det är önskvärt och intressant.

Kommentera så jag vet!

8 kommentarer:

  1. jag blir inte triggad!

    sv: hoppas den inte var för obehaglig?

    SvaraRadera
  2. Jag tycker sånt är väldigt intressant men förstår din tanke..

    SvaraRadera
  3. Tycker verkligen du ska dela med dig utav det!

    sv: Ja gör det :)

    SvaraRadera
  4. Jag tycker du kan skriva lite om dina kostvanor. Jag tror att det är bra att visa att det alltid är bra att tänka på vad man äter och att röra på sig, så länge det inte går till överdrift. Du kanske även kan skriva om hur man hittar balansen och tipsa andra så de kanske kommer ifrån sina ätstörningar.

    SvaraRadera
  5. VIKTIGT!

    Jag försöker sprida detta så mycket som möjligt, jag har nämligen bytt bloggnamn vilket innebär att man inte längre kommer hitta mig under namnet nouw.com/nataliatrojan, mitt nya bloggnamn är nouw.com/natty

    Mer om der på bloggen!

    /Nouw.com/natty

    SvaraRadera
  6. Absolut, jag skulle tyck det var intressant ;)

    SvaraRadera
  7. Jag hade tyckt att det var intressant att läsa om :)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)