fredag 30 oktober 2015

Jobb och vägning

Har precis kommit till jobbet. Är hemma med en av brukarna som blivit sjuk så fick spontant hoppa in både igår och idag, så blev en helvecka med jobb trots allt. Inte mig emot att tjäna lite slantar.

Har sett era kommentarer i inlägget om viktnedgång och ätande och det verkar som att de flesta av er (alla?) tycker det är en bra idé att skriva om det så jag kommer helt enkelt följa era önskemål. Kul!

Hade vägning idag. Har varit stenhård med att inte väga mig mer än en dag i veckan men bytte från måndagar till fredagar så det blev en gång extra den här veckan. När jag ställde mig på vågen idag var den dock helt kajko och kunde inte bestämma sig på ett spann på fem kilo? Även om jag går på den högsta vikten så känns det väldigt osannolikt att det stämmer så får helt enkelt göra ett nytt försök imorgon. Uppdaterar er hur det ser ut då istället.

Fin helg på er!



Tips på superbra mellanmål är dessa Wasa Sandwich-knäckebröd som finns i massor av goda smaker. Favoriten hos mig är just nu Cheese Tomato & Basil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)