torsdag 29 oktober 2015

Polly: puffar med havssalt


Måndagen var en ganska jobbig dag för mig i veckan så jag pausade hela matgrejen (dvs viktnedgången) den dagen. Passade på att prova nyheten från Polly och oh my, vad goda dom var! Havssaltet gjorde allt, älskar kombinationen choklad och salt. Det enda "negativa" jag kan påpeka var väl att själva konsistensen och kombinationen av len choklad och krispig kärna inte påminde ett dugg om Polly i övrigt. Men i det stora hela så är det ju en skitsak, det är ju smaken som räknas och den var helt otroligt god. Kommer definitivt köpa dessa många fler gånger framöver.

Mitt betyg: 5 puffar av 5

2 kommentarer:

  1. Tycker också att de är väldigt goda, men tror ändå att jag föredrar de vanliga! :D

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)