fredag 23 oktober 2015

Urk

Jag känner mig känslomässigt kräkfärdig på så många sätt. För det som hände i Trollhättan och allt och alla som gjorde att den här killen valde att ta två människors liv och skada flera.

Jag känner mig känslomässigt kräkfärdig för att rasism mot västerländska medborgare göms undan, som ett falskt sätt att säga att rasism mot vissa folkgrupper inte finns. IKEA-morden är ett exempel på en mörkhyad mans hat mot svenskar men det är inget som någon tar allvarligt.

Jag känner mig kräkfärdig på rasister och de som smutsar ner SD:s rykte, som helt missat vad deras politik innebär (enligt mig). Som kallar flyktingar för skräp, ohyra osv. Som dömer folk som på riktigt behöver hjälp pågrund av de som utnyttjar systemet i Sverige.

Det är i såna här lägen jag har lust att hoppa ner i ett hål i marken och leva där med noll kontakt med omvärlden. Mänskligheten är så puckad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)