måndag 23 november 2015

Frost

Blir en relativt lugn vecka men det är behövligt. Tog med mig lillasyster till LA och städade idag så det hela gick väldigt fort. Imorgon ska jag iväg och äta finmiddag för att fira min vän som fyller 22, på onsdag jobbar jag två timmar på Näset, på torsdag från 13:00 till 19:30 och på fredag kommer domen från rättegången. Går runt och tänker på det ständigt, har svårt att somna och oron riktigt gnager i magen. Vill bara få svar och ett avslut så fort som möjligt. Sen är jag rädd att hon kommer bedömas vara oskyldig, då kommer jag att må jättedåligt och det vill jag helst slippa tänka på men det går inte att skjuta undan hur mycket jag än vill. Fy.

Nu är resten av denna dag lugn iallafall. Ska slängas ihop marängtårta då lillebror fyller 21 idag, så får vi se om systrarna och deras respektive kommer förbi och fikar lite. Hoppas ni fått en fin start på veckan.



Så här frostigt och fint är det ute. Dalarna brukar vara ganska tidiga med att få snö men i år är vi jättesena. Var bor ni? Har ni fått någon snö än? :-)

4 kommentarer:

  1. hos oss har det snöat ganska mycket. bor i luleå :)

    SvaraRadera
  2. Så himla fint :D Vi har bara lite snö här, bor i Närke :)

    SvaraRadera
  3. Det är bra att du får en relativt lugn vecka i alla fall. Hoppas den håller sig som planerat och jag ska hålla tummarna för att du äntligen kan få ett avslut.

    svar: Tack så mycket för din kommentar och ja du har så rätt så.

    SvaraRadera
  4. Skönt med en lugn vecka!

    sv: Vill inte ha snö :)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)