fredag 20 november 2015

Klädrensning och vila

Fredag igen. Vaknade strax efter ett idag. Vanligtvis hade jag fått ångest och önskat att jag vaknat tidigare men idag orkade jag inte bry mig utan var glad att jag för första gången på länge kände mig utvilad. Behövde det med tanke på hur tung gårdagen var.

Efter att jag vaknat och ätit frukost har jag hållit igång genom att rensa igenom alla mina garderober som sett ut som hej-kom-och-hjälp-mig i flera månader. Insåg hur mycket onödiga kläder jag har som aldrig kommer till användning men som jag ändå alltid tänker att de kan vara "bra att ha" så de fick faktiskt åka ut. Nu är det ganska tomt och jag inser att jag kanske bör handla lite nytt. Får se när jag tar en shoppingdag nästa gång.

Annars har jag och mamma skjutsat iväg Felix till tåget. Han skulle till Mora idag och jag skulle egentligen följt med men känner att mitt psyke inte riktigt pallar. Blir godis framför Idol ikväll istället och bara ta det lugnt tills jag känner mig pigg och positiv igen.


Bjussar på ett litet höstkollage från min weheartit-sida. Någon av mina läsare som har det? Kommentera vad ni heter så jag kan följa er! Mig hittar ni på sofiavaha.

4 kommentarer:

  1. vilket fint collage :D
    min garderob behöver också städas :/ sååå tråkigt ju

    sv: tack :D

    ja men precis, det blir man verkligen!

    SvaraRadera
  2. Skönt att rensa garderoberna, det behöver jag också göra :)

    SvaraRadera
  3. Bra att lyssna på vad man själv vill och orkar med också. kramar

    SvaraRadera
  4. garderobem måste man rensa ibland :) såg att du kommenterade på min gamla blogg om bloglovin. Kan du följa mig på min nuvarande frejalimelake.com istället? så följer jag dig också :)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)