onsdag 25 november 2015

Låter allting vara på paus

Var en riktigt trevlig middag igår trots att jag var ganska ångestfylld innan jag åkte. Sov över hos Linda och tänkte ta bussen direkt till jobbet imorse men i väntan på den fick jag ett samtal om att de tänkt lite fel och fick lov att ge timmarna till en annan. Lite snopet men sånt händer ju. Har också sagt ifrån mig mitt pass imorgon då jag känner mig väldigt ostabil och inte kan garantera att jag klarar av att jobba så många timmar. Känns som hela jag består av en stor hård knöl som skaver. Bör ringa till doktorn någon dag och be dem skriva ut ångestdämpande att ta vid behov för som jag mår nu håller inte riktigt.

Som rubriken lyder så är allt på paus. Jobbet, mitt lilla matprojekt för att gå ner några kilon och hela jag känslomässigt och funktionsmässigt. Jag måste låta det få vara så ett tag hur tråkigt det än är. Därför blir det mystofflorna och min påse Polly som gäller idag. Inte ha några krav alls utan bara andas.

Vill ha fredag nu och att advokaten ringer. Så det hela tar slut på riktigt. Denna väntan är outhärdlig.

6 kommentarer:

  1. kan vara skönt med pauser ibland <3

    sv: känns "skönt" att veta att även de utan diagnos kan tycka intryck är jobbit ibland, då känner jag mig inte lika annorlunda

    SvaraRadera
  2. Tack, ja det är verkligen roligt att ha blivit mamma. Väldigt mysigt :) Vilka härliga tofflor!

    SvaraRadera
  3. Hoppas det blir bättre, kramar!

    sv: Det är ju så roligt :)

    SvaraRadera
  4. Ser så mysigt ut med tofflor och godis ;) Men jobbigt med måendet

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)