lördag 7 november 2015

Make-up brushes

Jag har berättat för er förut att jag inte alls varit särskilt intresserad av skönhetsprodukter och smink. Krämer och grejer är fortfarande lite tråkigt tycker jag men sminkintresset har faktiskt väckts lite grann. Igår fick jag hem mina nya sminkborstar jag beställde från Fyndiq som hade galen rea i veckan. Dessa sju penslar ("DET HETER BORSTAR" skulle lillasyster säga, säger alltid penslar, haha) och det fina etuiet de låg i kostade mig bara runt 169 kronor. Ordinariepriset låg på 499 kronor så jag är supernöjd. Klickade även hem en sån där rosa puff (minns inte vad den kallas) som typ alla använder nu för tiden, till en summa på 29 kronor. Vadå kap!

Nu går funderingarna kring vad jag ska köpa för mascara och foundation. Jag har tidigare använt Isadoras Build-up Mascara men den vill gärna smula efter några timmar. Provat Maybellines Rocket Volume Mascara också men den är nästan tvärtom, väldigt klibbig och fransarna kletas gärna ihop. Vad använder ni för mascara och foundation? Berätta och/eller ge mig tips!

8 kommentarer:

  1. använder miss manga mascaran :D jätte bra!!!

    sv: ja det finns vissa som är såååå goda :D

    SvaraRadera
  2. Smink är ju sååå kul :D Love it! Kul med nya borstar :)

    SvaraRadera
  3. Najs när de e sån rea :)

    SvaraRadera
  4. Oj det var billigt!!

    sv: Så mysigt. Jag håller på Axel, Simon och Amanda dudå? :)

    SvaraRadera
  5. Härliga borstar där, ska inhandla en massa nya tänkte jag :P

    SvaraRadera
  6. Fint att man får med en förpackning också :)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)