onsdag 30 december 2015

Dan före dan

(Före nyår alltså, hehe.) Haft en shoppingdag med pappa, Felix och Jolle idag. Var till Elgiganten först och valde ut en ny dator till mig då min nuvarande sjunger lite på sista versen. Så nöjd att kunna använda presentkortet jag vann i fototävlingen och slippa betala ett öre. Händer ju inte varje dag om man säger så! Efter det var vi in på Ö&B och Ica Maxi för att handla massa mat och lite gott tills imorgon då det är sista dagen på året. Här hemma ska vi i familjen äta trerätters som vi beställt från en cateringfirma och till kvällen ska jag och Felix eventuellt till Falun men det är inget som är bestämt ännu. Hoppas på ett fint avslut på ett jobbigt år.

Nu sitter jag bänkad framför Finland - Slovakien med handen i chipspåsen. Jag älskar att prova nya snacks och dessa var supergoda! Smakar som marknadschips ungefär. Måste provas alltså!

2 kommentarer:

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)