fredag 4 december 2015

Dansshow och Idol

Min fredag har hittills bestått av lång sovmorgon, mys med Bosse och en tripp till Djurås för att se lillasysters dansshow. Har också fixat presenterna till min kära vän Linda som nyss fyllt 22. De ska hon få imorgon när hon ska ha lite födelsedagsfest hemma hos sig. Jag har ju, som ni vet, inte mått så jättebra i veckan så jag vet inte om jag ens kommer ta mig iväg men jag tror och hoppas att jag blir där i början av kvällen iallafall. Förhoppningsvis hela!

Nu har jag bänkat mig i soffan och väntar in Idolfinalen. Ska bli jättespännande. Min känsla säger att Amanda tar hem det. Hoppas på henne eller Martin men alla tre förtjänar vinsten faktiskt!



Kan ni gissa vad paketen innehåller? ;-)

3 kommentarer:

  1. Kul med dansshow. :) Så roligt med final i idol, Martin förtjänar det verkligen!

    SvaraRadera
  2. Det var en tuff final men Martin är en värdig vinnare, kände på mig att han skulle ta det. Amanda känns ju som en färdig artist så ska bli spännande att se hur långt hon kommer gå :)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)