lördag 26 december 2015

Juligt i Mora

Kommit hem från Mora för ett par timmar sedan. Jag och Felix åkte dit igår, sov över hos svärmor, bytte lite julklappar, lekte med fågeln Jocke som jag tokälskar och hälsade på hans släkt vilket var supertrevligt. Pågrund av min sjukdom (och lite dålig planering och tajming) hade jag inte träffat dom på över ett år. Inte okej! Men det går som sagt inte att styra över allt. Finns ingen chans att jag skulle klara av att sitta på ett tåg med panikångesten jag hade förra året vid den här tiden till exempel. Nu ska det iallafall inte bli lika lång tid till nästa gång.

Ska börja redigera bilderna från resan imorgon. Behöver lite tid att landa först. Och se på Sällskapsresan som går på tv ikväll förstås, hehe.


Kunde inte låta bli att ta kort på svärmors söta granristomte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)