tisdag 22 december 2015

Jultävling - vinn smyckespaket!


Tänkte ha min första tävling här på bloggen, har dessutom en hel del nya läsare så då passar det ju ännu bättre att välkomna dom tänkte jag! Två av er har alltså chansen att vinna ett smyckespaket från Glitters julkalender som innehåller 4 stycken halsband och armband, 7 par örhängen och 2 stycken ringar. Det enda ni behöver göra är att kommentera här i inlägget att ni är med, samt lämna er mejladress så jag kan kontakta er som vinner.

Tävlingen avslutas 28 december.

5 kommentarer:

  1. Jag är med! scepeng@live.se

    SvaraRadera
  2. jag är med :D anonnonelolie@live.se

    SvaraRadera
  3. Jag är med! Älskar smycken! Mvh//Malin malin.junghard@gmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag är med :) iina_karhu@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Jag är självklart med! :)
    Min mail: jjosefinelofgren@hotmail.com

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)