måndag 14 december 2015

My sweetiepie

Blev spontant ännu en shoppingdag idag. Är helt slut efter typ fem timmar på Kupolen men nu har jag då allt jag behöver inför resan. Och lite till. Hittade bland annat ett par skitsnygga höga stövlar som jag blev så glad över att jag skuttade runt hela Kupolen, haha. Ska visa er lite av vad jag köpt imorgon tänkte jag.

Nu har jag kommit hem, dragit på mjukisbyxorna och ska bara ta det lugnt resten av kvällen. Se på Big Brother, gosa med min älskling på bilden nedanför och käka Toffifee. Perf! Sen är det nog dags att plocka fram resväskan och börja packa lite.


Det här är förresten en av de första bilderna från nya kameran. Älskar den!

5 kommentarer:

  1. Å vad kul med shopping :D Låter som en lyckad shoppingtur också ;) SV: ja det var det absolut :D .

    SvaraRadera
  2. vilken sötis :D
    Alltid skönt att komma hem och sätta på sig myskläder :D

    sv: :D
    förstår det

    SvaraRadera
  3. Gud så söt!!

    sv: Han är grym live :)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)