tisdag 8 december 2015

På väg tillbaka

Idag har jag jobbat för första gången sedan domen kom. Tog som vanligt bara två timmar men det räckte som start, var helt slut efter det. Känns iallafall skönt att ha börjat tassa tillbaka till arbetslivet. Jobbar två timmar på torsdag igen, då på gruppboendet, och sen har jag två timmar nästa vecka på LA igen där jag städar. Känns väldigt lagom. Sen åker jag ju utomlands med en del av släkten den sjuttonde. Tror resan kommer bli viktig, den kommer verkligen lägligt. Sen är det nytt år snart och det brukar göra mig motiverad.

Hur huvudet har gått det senaste dagarna:


Haha.

7 kommentarer:

  1. man ska ta det lugnt i början, annars går det inte alls <3

    sv: åh tack :D

    SvaraRadera
  2. Skönt att vara tillbaka, låter även härligt att åka utomlands!

    sv: Verkligen :)

    SvaraRadera
  3. Alltså åh vad härligt att åka utomlands! :D
    Sv; Båda märkena är grymt bra!

    SvaraRadera
  4. Bra att du tar det lugnt och inte stressar tillbaka till jobbet! Kram på dig

    SvaraRadera
  5. haha den där bilden stämmer ju galet bra!

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)