fredag 15 januari 2016

Att ge ett minne

Någon som snart fyller år? Eller som du bara tycker är värd en riktig överraskning? Jag själv tycker det är extremt svårt att hitta bra presenter, framför allt till killar av någon anledning. Materiella ting är ju också något som tar slut, går sönder eller som man helt enkelt tröttnar på efter tidens gång. 
Jag har i alla fall hittat en rolig sida där det finns en hel massa upplevelser som är grymma att ge bort i present. Minnen finns ju kvar för alltid på ett sätt som inte andra saker gör. Ett minne kan ju inte gå sönder, hehe. För presentinspiration i form av upplevelser och minnen man sent kommer glömma, kan ni trycka här.

Några exempel som jag tycker låter skitkul är Zombie Apocalypse och takvandring. Är extremt höjdrädd men av nån anledning dras jag ändå till sådana saker, haha. Tror det kan bero på min kreativa/fotografiska sida. Vackra vyer går inte att få nog av och att få ta med kameran på en tur med utsikt över hela Stockholm låter ju inte helt fel (- vandringen finns även i Sundsvall). Finns också saker som t.ex ölprovning (hade min pappa och pojkvän älskat), skärmflygning, helikopterturer, vara modell för en dag eller kanske en fotbollsresa till Storbritannien med hotell, frukost och biljetter till en match á Premier League? Som sagt, det är bara att välja och vraka. Måste ge sidan ett extra plus för priserna också. Man har garanterat råd med någon av upplevelserna!

Har någon av mina läsare fått en upplevelse i present någon gång? Eller köpt en själv? Berätta gärna och tipsa om vad jag borde göra!


Hur kul?!
(I samarbete med upplevelse.com)

3 kommentarer:

  1. Gav min pojkvän att han skulle få provköra en lamborghini, det var mycket uppskattat haha! :)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)