fredag 22 januari 2016

Tårtkalas för pappa

Vaknade tidigare idag än vanligt (måste försöka vända tillbaka dygnet ordentligt men det är så svårt) då en snubbe kom förbi och köpte min gamla kamera. Så gött med lite extra pengar. Det behöver jag, hehe.

Annars har vi haft en stor städdag hemma, jag har cyklat några kilometer på träningscykeln, lekt med min nya ögonskuggspalett från Makeup Revolution, gått ut med min snuttis på promenad och nu vankas det tacos och prinsesstårta här hemma. Pappa fyller år imorgon men vi har satt firandet idag, så GRATTIS till världens bästa pappa! <3

5 kommentarer:

  1. sv; härligt!
    åh, nej det var ju inte bra att dom gör det :/ det visste jag faktiskt inte, så tack för informationen! är inte särskilt förvånad dock, många high-end skönhetsmärken testar ju tyvärr sina produkter på djur.. tråkigt att det ska vara så :/ dom borde ju kunna föregå med gott exempel tycker man!

    SvaraRadera
  2. Grattis i förskott till din pappa! :)

    SvaraRadera
  3. Grattis till han =D SV: jo det måste du testa ;) Supergott. Men själva semlan klarar jag mig utan ;D .

    SvaraRadera
  4. Åh vad mysigt!
    Sv, Åh då är jag inte ensam! Alla noterar mina små händer och jag säger alltid "jaa, det är ingen nyhet" haha! Jag känner exakt som du med pengar, köper allt som är billigt så det blir dyrt i slutändan!

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)