söndag 3 januari 2016

Dags att jobba sig tillbaka

Tredje dagen på nya året och söndag. Blir halvt galen på min sömn då jag har jättesvårt att somna om kvällarna men när jag väl somnat så sover jag som en stock. Blir lätt att man vänder på dygnet då och det har jag inte tid med.

Blir en mysdag idag. Gosa med parveln nedanför och slötitta på tv. Imorgon börjar jag jobba igen efter nästan en månads uppehåll. Har inte kommit igång med jobb ordentligt sedan rättegången som var i slutet av november så jag hoppas verkligen inte att jag tagit mig vatten över huvudet som tackat ja. Under veckan ska jag också ta kontakt med en psykolog så jag kan bearbeta allt som hänt under förra året ordentligt och komma tillbaka till ett mer fungerande liv. Hoppas innerligt att allt vänder nu, trots att det är en jobbig process att ta sig igenom!

2 kommentarer:

  1. Tack fina du!! Duktig du är som kämpar på, grymt! Vilken vacker bild.

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)