lördag 30 januari 2016

Dans, hoodies och sushi

God kväll mina turturduvor! Hoppas ni har en kanonfin lördag. Själv har jag spenderat i princip hela dagen i Borlänge. Började med två timmars shopping och sen har vi (jag, mamma och Felix) varit på Cozmoz och sett på Livekarusellen/Danskarusellen där jättemånga duktiga artister, band och dansgrupper tävlade. Var där för att heja på syrran förstås. Dock drog det ut extremt mycket på tiden så vi hann inte se de tre sista uppträdandena. Får se senare hur det gick och vilka som gick vidare efter röstningen.

Fick med mig två superfina hoodies från Stadium Outlet, vilket jag har varit i behov av länge. Blev en rosa från WESC (199kr) och en grå från Henri Lloyd (350kr). Ni ser ju priserna - kap! Men det bästa utav allt är nog min doggybag med sushi som jag ska avnjuta till lunch på jobbet imorgon. Alltid roligare att jobba när man har nåt gott att se framemot, haha.

5 kommentarer:

  1. Kul med shopping :D
    Hoppas hon gick vidare :D

    sv: eller hur :D

    haha :P

    SvaraRadera
  2. Läser om hur tufft du har det. Känner igen mig så väl.. Det gör ont i mig att du lider så, vilket inte är konstigt.
    Styrkekramar

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)