torsdag 21 januari 2016

For my hair and lips

Kommer bli galet mycket hauls nu med tanke på hur mycket jag shoppat på sistone, hoppas ni har överseende med det, hehe. Igår fick jag hem ett paket från Lyko med nytt till håret och läpparna. Schampot och balsamet beställde jag i Travel Kit för att prova på ifall det är något jag gillar. Det är helt utan sulfater och parabener så det ska bli spännande att testa. Klickade också hem en ny läppenna från Isadora. Färgen på bilden är verkligen inte rättvis men den levde verkligen upp till namnet "Nude Skin" som den heter. Den går typ precis i ton med min hudfärg och jag kan inte bestämma mig om jag tyckte den var skitful på mig eller om den är okej, haha. Skulle beställt i en annan färg, men jaja. Kan hända att jag trivs i den när jag provat några gånger.

Nu ska jag lindra min kära mensvärk igen. Brukar aldrig ha så jätteont och tar inte tabletter för det så jätteofta men den här gången har jag fått lov att göra det. Hm...

Maria Nila schampo och balsam - här.

Isadora läppenna i färgen 28 Nude Skin - här.
(Inlägget är i samarbete med Lyko)

4 kommentarer:

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)