fredag 1 januari 2016

Första dagen på nya året

Gissa vad som hände 40 minuter in på det nya året? Jo, jag råkade på något sätt välta min helkroppsspegel i mitt rum så den slog till Felix som låg och sov och sen blev i tusen bitar. Fattar inte hur jag lyckas, haha. Tur att jag inte är alltför vidskeplig.

Idag är det ju första januari och första dagen på 2016. Har börjat jobba på ett av mina nyårslöften vilket är att vara snällare mot mig själv och bli bättre på att lyssna på min kropp. Jag kommer då och då på mig själv att ha levt destruktivt utan att jag själv varit medveten om det. Läskigt att det kan bli så. Ska också kolla upp yogan i Borlänge som jag gick på ett par gånger förra våren. Är svindyrt att träna nuförtiden men eftersom det är en grej jag verkligen tycker om och som får mig att må bättre så är det värt varenda krona egentligen.

Nåja. Nu ska jag och syster göra oss i ordning tills Jonna och Daniel kommer och hämtar oss. Sen blir det bio och nya Hungergames-filmen. Kommer upp en recension på den senare. Kram!

8 kommentarer:

  1. Kul att se nya hunger games

    SvaraRadera
  2. nej vilken jäkla otur! tur att ingen skadade sig

    sv: åh tack :D vad glad jag blir!

    SvaraRadera
  3. ojdå, dumt det där med spegeln haha! :) kramisar

    SvaraRadera
  4. Nej åh vilken otur! Massa lycka till med nyårslöftet! :D Kram

    SvaraRadera
  5. Låter bra att ha det som mål/löfte! :)

    SvaraRadera
  6. Jag var i Avesta där min farmor bor! Gott nytt år! :)

    SvaraRadera
  7. Vilken otur me spegeln :/

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)