tisdag 26 januari 2016

Hemsk morgon

Har inte haft en rolig morgon idag kan jag säga. Min mage är helt uppsvälld och jag har haft grova huggande smärtor hela morgonen så jag har haft jättesvårt att somna om. Jättemysko. Blir nog att vila hela dagen, orkar inte göra nånting :-( 

Passar på att surfa och leta upp fina saker (har sån craving på läppstiften från Gerard Cosmetics nedanför!) , spela Wordfeud och så ska jag ringa till öppenvårdspsyk och försöka få tag i en ny kontakt att gå hos och hoppas att jag snart mår bättre.

De fina läppstiften finns här och presenteras i samarbete med Madlady.

6 kommentarer:

  1. Usch då hoppas det blir bättre snart!
    Sjukt snygga läppstift! :)

    SvaraRadera
  2. Men nej så tråkigt :/ Hoppas det blev bättre!

    SvaraRadera
  3. Usch vilken jobbig morgon :(

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)