tisdag 19 januari 2016

Mens

Rubriken säger typ allt om min dag hittills. Ligger för tillfället nedbäddad och vilar mig då min mens- och huvudvärk inte är särskilt nådig. Har tryckt Ipren så förhoppningsvis mår jag bättre snart. Har kusiner och systersonen här som jag barnvaktat i några timmar men nu har mamma fått ta över lite och håller på att grädda våfflor åt oss. Mums!

Felix och Anton (bror) har åkt iväg mot Stockholm för kryssning med jobbet så det blir en ensam natt inatt men det kan vara skönt att gå upp när man vet att ingen ligger kvar och snarkar vidare bredvid, haha. Har min enda jobbdag för veckan imorgon som sagt.

6 kommentarer:

  1. Åh hoppas det känns bättre snart!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du mår bättre snart :)

    SvaraRadera
  3. åh ät massa choklad och mys på <3

    SvaraRadera
  4. Hoppas det känns bättre snart! Kram.

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)