tisdag 12 januari 2016

New pullover

Har fastnat totalt för pullovers den senaste tiden. Har nu fyra svarta med olika tryck i garderoben och denna fick jag hem idag:


Från Imso. Första gången jag beställde därifrån faktiskt. Trycket såg på hemsidan ut att vara i roséguld men i verkligheten var det mer orangeskimrigt. Snyggt iallafall som tur var! Den får vara på imorgon när jag ska jobba. Blev inringd idag och med tanke på hur rastlös jag varit de senaste dagarna så kom det nog i rättan tid.

På torsdag till fredag jobbar jag natt på boendet för tredje gången innan jag tar helg. Känns sååå bra att ha kommit igång med jobb igen men försöker hålla igen lite och inte ta på mig för mycket nu så här i början. Tror det är förnuftigt.

Nu väntar jag in Farmen innan jag ska jobba på att kunna somna i tid ikväll. Antar att det kommer gå sådär, hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)