fredag 26 februari 2016

Beslutsångest och sånt

Hade tid hos kuratorn idag klockan tio. Hade lite tid över innan samtalet så hann handla lite godis och gott till kvällen. Samtalet gick jättebra och min kontakt verkade vettig och förstående. Är lite svårt att säga så här tidigt hur det kommer gå men jag tror att hon är rätt och kan hjälpa mig vilket känns hur skönt som helst. Nästa samtal blir om två veckor och då ska vi gå in mer på övergreppen. Kommer våndas över att gå dit men ju mer man känner så desto viktigare brukar det vara.

Min helg är just nu bara fylld med flytande planer. Linda ville gärna dra iväg till Liljan ikväll, Felix och två kompisar (som jag inte träffat på över ett år!) från Mora ska eventuellt ut imorgon, några av syskonen är på g till Romme och åka skidor och så är det ju Mello också vilket jag älskar att se på. Hur ska jag göra? Vill hinna med allt, även att slappa hemma i soffan, haha. Svårt! Får se vart helgen tar mig.

9 kommentarer:

  1. Skönt att det gick bra och va gott med lite godis :D

    - Ja, haha det gjorde ont! Värsta jag har gjort hittills haha :( Hade bedövning bara den sista halvtimmen och då var jag helt slut kan jag lova haha!

    SvaraRadera
  2. Roligt med massa alternativ :D

    SvaraRadera
  3. Inte lätt när det erbjuds mycket och man vill göra mycket samtidigt :)

    Skönt kurator besöket gick bra! :)

    Ja det var feber efter vaccinet, så han är frisk igen :)

    SvaraRadera
  4. Det är bra att du bearbetar det, Stor styrkekram till dig Sofia!

    SvaraRadera
  5. Ja det skall bli jätte kul med bloggträff :)

    Skoj med slalom :)

    SvaraRadera
  6. cool blogg du har bor jättefin design

    http://www.veckomagasinet.com

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)