måndag 29 februari 2016

Colors of IsaDora

Idag fick jag hem mitt paket från Lyko! Såg förra veckan att de hade nedsatta priser på Isadoras läppstift så jag fick lov att klicka hem några, hehe. Passade på att klicka hem deras Precision Mascara också i litet format så jag kan prova, och så ett läppbalsam från Hurraw i vaniljdoft som är hur mjukt som helst på läpparna.


Färgerna på läppstiften: nummer 49 "Pearly Nutmeg", nummer 81 "Golden Cacao" och nummer 62 "Midnight Red". Gillade nummer ett och tre mest. Det i mitten var också jättefint men lite för glittrigt för min smak.

I samarbete med Lyko.

3 kommentarer:

  1. Snygga färger. Skulle också behöva klicka hem lite nya läppstift...

    SvaraRadera
  2. åh ser ut att vara skitsnygga färger :D

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)