fredag 12 februari 2016

Dat lip colour

Min säng bokstavligen drog i mig imorse när jag skulle upp. Kanske för att jag vet att jag inte kommer få sova ut förrän natten till söndag. Har jobbat måndag till onsdag, idag drog jag iväg till Falun och Borlänge tidigt på morgonen och i helgen ska jag vara barnvakt åt små och morgonpigga barn.

Har iallafall hunnit med allt jag skulle idag. Var med till lillasysters kontakt på ätstörningsenheten, köpte lite gott till helgen (tårta bland annat då mammis fyller år idag), fixat nya p-piller och bokat tatueringstid. På måndag klockan tio ska jag gaddas för första gången! Är så taggad.


Tog förresten den här bilden för några veckor sedan. Försökte visa färgen på min läppenna från W7. Älskar färgen men tyvärr suger den. Nån som har tips på en liknande färg med bra hållbarhet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)