tisdag 23 februari 2016

Grupptrycksshopping

Det fortsätter att ramla ner paket här hemma. Trodde inte att jag beställt så pass mycket som jag gjort, haha. Shopaholicvarning. Tror dock att sista grejerna från eBay har anlänt nu. Borstarna och torrschampot beställde jag från Cocopanda i fredags. Mina nuvarande borstar köpte jag från Fyndiq för några månader sedan. Jag är ju knappast något sminkproffs så de duger fint för mig förutom att de lossar en del hår. Föll för grupptrycket och beställde hem nya från Real Techniques istället. Tror och hoppas att de är lika bra som alla säger! Gäller också torrschampot. Ska bli spännande att testa.

Borstar och torrschampo från Cocopanda, klocka från eBay.

7 kommentarer:

  1. Haha brukar inte heller ha koll på vad det är för paket som trillar ner i brevlådan haha!

    SvaraRadera
  2. Fina bilder :) Hoppas du blir nöjd med sakerna

    SvaraRadera
  3. Både sprayen och borstarna är grymma :)

    SvaraRadera
  4. Åh jag måste köpa torrschampoo!

    SvaraRadera
  5. Äälskar Batistes torrschampoo :D

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)