måndag 8 februari 2016

New phonecase

Veckorna framöver kommer verkligen att kännas som julafton. Har beställt maaaassor av grejer från eBay och nu ett par veckor senare börjar allt att anlända. Minns inte ens allt jag beställt så det gör det ännu mer spännande, haha. Idag fick jag hem ett nytt iPhone-fodral som jag bytte till så fort jag hämtat in posten. Mitt gamla såg sjukt äckligt ut, kommer inte köpa ett vitt igen kan jag säga.

Nu lär jag städa lite innan mamma och pappa kommer hem från resan. Sen ska vi beställa pizza!

11 kommentarer:

  1. Kan tipsa om http://www.aliexpress.com/ :)

    SvaraRadera
  2. det där har jag kollat på! Så snyggt!!!

    sv: tack :D det hjälpte, gick super ;)
    ja:)

    SvaraRadera
  3. Så kul när man glömt och sen blir överraskad :D Kul med nya grejer!

    SvaraRadera
  4. Men åh så fint! Är kvaliteten bra? Ser så snyggt ut. Kram

    SvaraRadera
  5. Så kul när man beställt massa som börjar komma. Riktigt fint fodral!

    SvaraRadera
  6. Sånt gör en ju så himla glad! Små paket här och där! Särskilt om de blir som en överraskning :P

    Nej alla dessa diagnoser rör till det lite i vardagen :/
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Härligt att få hem en massa nytt! :)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)