söndag 28 februari 2016

Överkörd

Träningsvärken jag vaknade upp till idag är inte nådig alltså. Kändes som jag hade blivit överkörd av en traktor typ och då överdriver jag inte. Har ont i vaderna, ryggen, armarna, axlarna och till och med halsen. Vet inte hur jag åker slalom, haha. AJ! Förvånar mig att jag ens orkade åka till Ica och att ta en promenad med mamma och Bosse, så ont har jag.

Resten av min söndag blir i liggande läge. Vila, vila, vila och sen kladdkaka och godis på det. Det är jag värd tycker jag, haha.


Kollade ni på Mello igår förresten? Alltså FRANS! Så himla bra låt och hej, vad snygg han blivit! Helt klart största överraskningen i hela Mello. Tycker överlag att det varit väldigt bra låtar i år, blir svårt att välja bara en att heja på i finalen. Vem tyckte ni var bäst igår? :-)

1 kommentar:

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)