tisdag 8 mars 2016

30% rabatt på läpprodukter

I went crazy när jag såg att Madlady just nu har 30% rabatt på alla läpprodukter! Detta gäller endast till midnatt så passa på. Jag klickade hem läppstiftet i mitten från Gerard Cosmetics som jag suktat efter hur länge som helst men som jag tycker är lite dyrt. Det finns dessutom inte på någon annan webbshop än Madlady. Istället för 199 kronor så kostar det just nu 139 kronor. Kap! Rekommenderar även läppstiftet till höger i kollaget som jag äger sen innan, det är superfint på (mer brunaktig i färgen än vad bilden visar) och har jättebra hållbarhet. Gäller dock att skynda då det är en storsäljare som säljer slut fort!

I samarbete med Madlady.

4 kommentarer:

  1. Så kul att det blivit så populärt :) Jag har ett liquid lipstick i Serenity. Vart så poppis efter att Therese Lindgren utnämnde det till favorit ;D

    SvaraRadera
  2. åh det måste jag kolla in :D

    sv: tack :D
    mår mycket bättre idag :)

    SvaraRadera
  3. aldrig fel med rabatt.

    Ja ärlighet kommer man långt med. -även om jag blev ledsen sp tjänar vår relation på det, för nu vet jag vad som väntar :

    SvaraRadera
  4. sv: tack :D är riktigt nöjd med den :D

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)