fredag 4 mars 2016

VET NI VAD JAG JUST ÅT?

Alltså min pojkvän har stått i köket i typ fyra timmar och nu när alla har ätit upp berättar han att vi suttit och ätit ÄLGHJÄRTA! Det var faktiskt inget fel på köttet förutom att det kändes lite annorlunda än vanligt men ingenting man reflekterade över utan det smakade nästan precis som vanligt. Usch! Blä. Hade aldrig ätit om jag visste det innan. Lär smälta den här "lilla" nyheten och hoppas att jag inte tänker mig till illamående. Taskig han är va?!

4 kommentarer:

  1. Hade inte heller ätiti om jag vetat. Brukar alltid fråga för vill veta vad jag äter!

    SvaraRadera
  2. Jag har också ätit det för måååånga år sedan och jag visste tack och lov inte heller vad det var. Samma med tungan. Dog lite efteråt.. Haha!

    SvaraRadera
  3. Spännande. Bara ätit rökt renhjärta och det är ju en riktig delikatess ;)

    SvaraRadera
  4. Haha så roligt att man först kan äta något och tycka det är gott men när man får veta vad det är så är det inte lika gott.Det hände mig på Malta, vi fick in kött och jag började äta, och får sen veta att det är kanin.. spottade ut det illa kvickt :p

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)