söndag 13 mars 2016

Chokladprovning med Greatdays

Jag har tidigare skrivit om upplevelser som presentförslag till t.ex födelsedagar, mors dag, fars dag, namnsdagar eller bara för att bara spontant överraska någon man tycker om. Greatdays är en hemsida där det finns sådana upplevelser att köpa och som inriktar sig till alla möjliga olika målgrupper. Jag kan garantera att det finns minst en (eller sju) upplevelser som man inte skulle tacka nej till. Jag fastnade så klart för mat och dryck-upplevelserna. Jag älskar ju allt som har med godsaker att göra, hehe.

Det jag fastnade mest för på Greatdays inom just mat och dryck var chokladprovningen och i och med detta inlägg är jag faktiskt med och tävlar om att vinna den upplevelsen och det vill jag inte gå miste om. Choklad är ju Guds gåva till människan typ och det är dessutom bevisat att ge ökade glädjehormoner. Visste ni det? Inte konstigt att man alltid mår lite lite bättre av choklad när man är nere, hehe. Speciellt för oss tjejer och under "den veckan" i månaden är choklad bättre än nånting annat.

Chokladprovningen på Greatdays hittar ni här. Den har fått toppbetyg bland gamla kunder vilket ni kan läsa närmare om när ni trycker på länken, och provningen bjuder på både nya smakupplevelser, chokladens resa från början och till nutid och en massa andra spännande fakta som man aldrig hört talas om. Lärorikt och GOTT minst sagt ;-)

I samarbete med Greatdays.

2 kommentarer:

  1. Skummade igenom din blogg lite och förstår att du varit med om ett sexuellt övergrepp som du såklart med all rätt mår jättedåligt över. Jag ville bara säga att jag också varit med om ett sexuellt övergrepp och även om allt känns skit just nu, så blir det bättre med tiden! Jag fick inte ens någon rättegång utan polisen la ner förundersökningen direkt (varför vet jag inte faktiskt..).
    Jag har mått huuuur dåligt som helst och gått till flera olika psykologer och kuratorer, blivit skickad till psyk, fått diagnosen depression osv. osv. Men jag har kämpat mig ur det och är idag fri från depression och mår bra! Ärren efter något sånt här sitter ju alltid kvar, men det är i alla fall inte öppna sår som precis efter händelsen.
    Jag ville bara skicka en styrkekram genom cybervärlden och heja på dig! <3

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)