torsdag 10 mars 2016

Dags för frågestund!

Vet ni vad jag just insåg? Att senast jag hade en frågestund så svarade jag aldrig på frågorna. Dumma mig! Har helt glömt av det, har för mig att videon krånglade eller något när jag skulle spela in och redigera. Jag tänkte iallafall köra igång en ny och jag lovar att svara denna gången, så fick ni inget svar sist så lovar jag att svara nu. Bomba på med allt mellan himmel och jord och kommentera gärna också om ni vill ha svaren i videoformat eller i ett vanligt inlägg :-)

3 kommentarer:

  1. Vilket är ditt favorit sminkmärke? :D Och är det någon produkt du inte skulle vilja vara utan? =)

    SvaraRadera
  2. Ja det är underbart med bröllop :)
    Frågor...

    1.om du fick träffa någon död eller levande, vem skulle du då välja och varför? :)
    2. Din absoluta favoritlåt?

    SvaraRadera
  3. Inte rent fel med en godispåse..

    Då ställer jag en fråga till. Ditt favoritgodis? :)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)