fredag 18 mars 2016

För mycket samarbeten?

Fredag! Har längtat efter helg faktiskt. Blir en stor omställning att gå från tre veckors ledighet till full fart på jobbet, men det brukar ge med sig när man kommer in i det igen. Idag har vi mest suttit och målat mindfulness-bilder tillsammans. Så rogivande och kul! Fick dock åka tillbaka till Djurås nästan direkt då jag glömde min telefon där. Har glömt mössa och vantar två gånger, mitt träningsarmband en gång och idag mobilen, allt under den här veckan. Fattar vad syrran menar när hon säger att jag borde ha senilsnöre på grejerna, haha.

Fick förresten en kommentar om att min blogg blivit tråkigare då det är så mycket samarbetsinlägg. Jag förstår er om ni känner så! Jag tycker själv att det blivit väldigt mycket. Runt 6 st inlägg är rena samarbetsinlägg medan resten inte är det förutom själva länkarna när jag länkar till produkter. Sen vill jag att ni ska veta att jag aldrig ljuger och målar upp något som jättefantastiskt om jag själv inte tycker så. Det får ni komma ihåg! Jag kommer inte att sluta göra samarbeten då jag tjänar en hacka på det vilket jag behöver då jag inte kan garantera en bra inkomst bara genom mina vikariatjobb. Jag kommer dock skriva en annan text i slutet på de inlägg där det endast är länkarna som är sponsrade. "Inlägget innehåller adlinks" kommer det stå och då vet ni att hela inlägget inte är sponsrat utan verkligen bara länkarna! Och allt jag skriver att jag handlar på bloggen köper jag själv med mina egna pengar. Jag har endast fått en produkt gratis hittills så det är inte så att jag försöker lura er eller måla upp något annat. Hur låter det?


Här är min fina fågel jag började måla på på jobbet. Älskar sånt här!

3 kommentarer:

  1. Kör hårt! Kan man tjäna pengar - varför inte? :)

    SvaraRadera
  2. Så kul att teckna, man kanske skulle ta tag i det snart.
    Fin bild förresten :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är jättekul! :) Tack!

      Radera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)