tisdag 15 mars 2016

Första vårdagen

Vilken fröjd det var att vakna idag, trots att jag var trött och skulle upp tidigt. SOL! Har haft en superhärlig dag på jobbet då vi haft massor av beställningar och alla har varit på gott humör, har varit till moster och farbror och checkat in deras nybyggda hus, gått en promenad med Bosse och cyklat 17 kilometer på träningscykeln (tog lång tid att kolla flera dagars Instagramflöde). Att för första gången på året kunna gå ut utan vinterjacka är den härligaste känslan som finns. Mitt mående styrs verkligen av vädret och idag har jag varit så pepp och glad. Hoppas det fortsätter så!

Nu är jag slut och checkar ut för dagen.


(Jag har inte gult hår, det är filtret som gör det, höhö).

4 kommentarer:

  1. Så härligt med sol :D Och att jobbdagen gick bra! =)

    SvaraRadera
  2. Jag hade vinterjacka idag och jag kan lova att jag svettades ihjäl med bara t-shirt under :p Solen brände rejält!
    Måste köpa ny vårjacka och det pronto!

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)